lauantai 16. helmikuuta 2013

Kysyt ja mä vastaan

Sain haasteen Katariinalta. Oon tehny saman haasteen jo muutaman kerran aikaisemmin, mutta vastaan nyt näihin kysymyksiin. Edelliset vastaukset voit lukea täältä, täältä ja täältä.


1. Mikä on pahin asia minkä olet tehnyt? Kadutko sitä vielä?
Menetin parhaan ystävän. Se johtui mun omasta tyhmyydestä. Olen pyytänyt anteeksi monta kertaa. En kadu enää, sillä olen yrittänyt tehdä kaikkeni, jotta välit korjaantuisivat. Toisaalta olen saanut paljon parempia ystäviä sen jälkeen, kun tämä eräs henkilö poistui kuvioista. Ehkä parempi näin.

 2. Entä mikä on paras asia mikä olet tehnyt?
Menin Ouluun lukioon. En tuntenut uudesta koulusta ketään ja sain aloittaa puhtaalta pöydältä. Sen ansiosta olen saanut paljon hyviä ystäviä. Onneksi uskalsin lähtä Muhokselta. Olen saanut niin paljon enemmän sisältöä elämään.

3. Jos saisit asua missä vain, missä asuisit?
Koulun vieressä omassa kaksiossa, jossa oon parveke. Olisi ihana saada nukkua pitempään kouluaamuina.

4. Parhaimmat ja huonoimmat puolet sun paikkakunnalla?
+Osa parhaista ystävistä asuu täällä
+Muhoslaisissa on asennetta
+Erikoinen nimi Muhos. Jää helposti mieleen.
+Jos jotain asiaa ei tiedä, voi vedota siihen, että on Muhokselta.
+Kauniita maisemia ja paikkoja, joihin tosin harvoin kiinnittää huomiota.
+Muhoksen taidekoulu <3 mikään ei vedä vertoja sille paikalle, tunnelmalle ja ihmisille.
+Muhoksen nuorisoteatteri on täynnä lahjakkaita ja ihania ihmisiä.

-Kaikki tietävät kaikkien asiat. Muhos on juorujen ihmemaa.
-Ihmiset tuntuu jotenkin ahdasmielisiltä.
-Erilaisuus on kiellettyä Muhoksella. Täällä kaikkien kuuluisi olla samasta muotista.
-Ei vaatekauppoja.
-Pitkä matka kaikkialle.
-Muhoksella tapahtuu harvoin mitään kiinnostavaa.


5. Entä sun koulussa?
+Ihana rakennus
+Ihanat opettajat ja oppilaat
+Mahdollisuus opiskella draamaa ja ottaa paljon kuviskursseja
+Kaikki saavat olla sellaisia kuin ovat

-kaukana kotia

6. Miksi aloitit blogin kirjoittamisen?
Aluksi kokeilin bloggaamita, koska se oli niin kovassa suosiossa. Blogi auttoikin yllättävän paljon ajatusten selvittämisessä. Olen myös kasvanut ihmisenä tämän blogin ansiosta. Enää en oikein voi kuvitella elämää ilman Yhden onnellisen tarinaa.

7. Oletko koskaan kiusannut ketään tai ollut kiusattu?
Kyllä ja kyllä. Siitä on tosin ainakin 8 vuotta. Onneksi ymmärsin pyytää anteeksi.

8. Jos saisit palata ajassa taaksepäin, mitä muuttaisit?
Olisin ollut oma itseni jo yläasteella.


9. Mikä on ollut tämän vuoden paras asia?
Wanhojentanssit. Täydellinen päivä ja kaikkien odotusten arvoinen.

10. Mikä on sun lempiaine koulussa?
Draama

11. Kolme asiaa jossa olet hyvä?

             3x
  • Olen hyvä olemaan minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti