sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Glitteriä


Lakkasin kynnet glitterillä. Niistä tuli niin kauniit, että minun oli aivan pakko ihastella niitä biologian tunnilla ja vähän lisää vielä maantiedon tunnilla. Pieniä ja suuria hileitä. Kaiken värisiä. Sinisen ja vihreän erottaa helpoiten. Kävelin koulun käytäviä tuntien itseni kauniiksi. Kimaltavat kynnet saivat sen tunteen aikaan. Niin pieni ja mitätön yksityiskohta. Olin hölmö, kun luulin kynsien tekevän minusta kauniit. Tuskin kukaan edes huomasi niitä. Lauralla, Jennalla ja Nooralla oli samanlaiset kynnet, mutta paljon ennen minua. Olin kynsien lakkauksen varas. Minulle tuli huono omatunto, kun kynsiäni kehuttiin. Nyt en enää ihaile niitä. Glitter saa minut oksentamaan henkisesti. En ansaitse iloita kynsistä, jollaiset monilla muilla on ollut ennen minua.

1 kommentti:

  1. Nuo on kyllä niin hienot, että saa noista ottaa kehuja vastaan ihan luvan kanssa <3
    Laura

    VastaaPoista