keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

kuvia ja kevättä

Aina tapahtuu jotain ihanaa ja sitten kaikkki taas menee pieleen. Tänään huomasin, että voi se joskus mennä toisinkin päin. Aamulla satoi ja oli ehkä vittumaisin ilma ikinä, mutta nyt ulkona on aivan ihana auringonlasku. Pieni asia, joka kuitenkin sai hymyilemään. Lätäköt, kumpparit, meikitön naama ja auringonpaiste, tällainen kevään kuuluukin olla!

"Kesäyössä vaeltaa, lupauksein mun rinnallain.
Taluttaa mua mukanaan, saatan olla saatilla.
Kesäyössä vaeltaa, Lammassaareen pitkospuin.
Sanottuu en saa sanaakaan, saatan olla saatilla."


Elokuu-Saatilla






Huomaa, että kesä on tulossa, ku oon alkanu taas kuunnella suomalaista musaa. Alla oleva biisi on niin ihana! Aion todellakin kuunnella tuota tulevina  kesöinä.



Lisäsin teksejä kuviin, jotka olen ottanu joskus kauan sitten. Oikeastaan Roosa on kyllä ottanu kaikki nuo kuvat, joissa itse oon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti