lauantai 5. toukokuuta 2012

Mun crazy hullu elämä



Mun elämä rullaa hirveetä vauhtia. Välillä vähä pelottaa, että kauanko mä pysyn viel sen matkassa. Kokoajan tapahtuu jotain, eikä ne oo sellasia pikkuasioita. Mä muistan sen ajan, ku valitettiin kavereitten kanssa, ku mitään ei koskaan tapahu. No nyt on alkanu todellaki tapahtua. Siitä en aio valittaa, mutta täytyy vaan toivoa, ettei kukaan satuta itseään.

Rehellisesti sanottuna mun elämä on ku jostain telkkarisarjasta tällä hetkellä. Oon aina nauranu salkkareille, siinä sarjassa on vaan epäuskottavan paljon draamaa. Niin paljon, että luulin, ettei meillä "oikeilla ihmisillä" voi edes olla. Olinki näköjään väärässä.

Toisaalta tää on varmaan ihan mun itse aiheuttamaa. Lähen aina niin innokaasti mukaan kaikkkiin tyhmiinki ideoihin. Mä myös uskon aina kaikista ihmisistä hyvää. Voi kunpa oppisinki, että on olemassa mys pahoja ihmisiä.

En ymmärrä ihmisiä, jotka vaan istuu kotona ja valittaa sitten, että niillä on tylsää. Lähtekää itse tutustumaan uusiin ihmisiin, juhlimaan ihan raivona tai vaan maistamaan sitä uutta jätskiä torille.



Välillä pitää tapahtuua kauheitakin asioita, että ymmärtää, miten paljon hyviä asioita onkaan ympärillä.

3 kommenttia:

  1. KALAJOELTA TUO KUVA :DD AWWWS MIKÄ REISSU OLIIIIII! ^_^

    VastaaPoista
  2. Nii onki :DD Kiitos sullekki hyvästä seurasta!

    VastaaPoista
  3. Heii! Annoin sinulle Liebster palkinnon :) Näet sen mun blogista http://ainuramerica.blogspot.com/

    VastaaPoista