torstai 17. lokakuuta 2013

Se kuva, joka sai minut musertumaan



Olenko koskaan sanonut, kuinka pelkään sinua. Tiedän, että olet sanonut minusta pahasti, nauranut minulle ja irvistellyy minun kävellessä ohi. En tiedä mistä se pelko tulee. Taidan oikeastaan pelätä sitä, että teet saman muille. Saman minkä teit minulle. Sait tämän tytön tuntemaan itsensä maailman noloimmaksi ja kammottavimmaksi olennoksi. Ei ei ei ei... Et saanut minua tuntemaan. Sait minut ymmärtämään, millainen olen. Nykyään peilikuva ja käytökseni oksettaa minua. Pitäisi kai kiittää. Avasit silmäni. 

Et tainnut tietää, että minulla on ongelmia muutenkin. Et tainnut tietää, miten oksennan syönnin jälkeen ja miten ranteeni ovat arvilla. Et tainnut tietää kuinka itken itseni uneen. Et tainnut tietää, että pelkään elämää enemmän kuin kuolemaa. Et tainnut tietää, mutta ei moni muukaan tiedä. 

Muistan kun kuva alkoi levitä. Aluksi luulin, ettei se haittaa minua ja että pystyn jatkamaan pää pystyssä. Niin teinkin muiden seurassa, mutta kun olin yksin muserruin täysin. Pelottavat ajatukset veivät voiton ja paniikki vyöryi päälleni. Enää en uskalla olla yksin. Ennen rakastin sitä, mutta nyt en uskalla tai edes pysty. 

Itseänihän saan siitä syyttää. Olin liian humalassa ja tyhmä. Jos saisin muuttaa jotain elämästäni, poistaisin tuon illan. Oikeastaan, jos saisin muuttaa jotain, en olisi koskaan edes syntynyt. Miten joku voikin olla näin idiootti ja lapsellinen.

Toivottavasti sait hyvät naurut. Toivottavasti kaikki ihmiset, jonka kuvan ovat nähneet saivat. En tajua. Kaikki tekevät virheitä. Miksi minun virheeni piti ikuistaa ja jakaa kaikille? Jos tarkoituksesi oli musertaa minut, onnistuit loistavasti. 

Jos osaisin vihata, vihaisin sinua, mutta en osaa. En pysty vaikka yritän. Ärsyttävintä on, että tekoasi lukuunottamatta olet varmasti mahtava tyyppi. Ainakin sinulla tuntuu olevan paljon ystäviä. Usko tai älä, mutta minäkin osaan olla ihan hyvä tyyppi välillä.  Vaikken osaa vihata, en kiellä sinua ja ystäviäsi vihaamasta minua. 

Aion jatkaa aivan kuten tähänkin asti ja esittää etten välitä. Hymyilen tyhmää tekohymyäni ja nauran feikkiä tekonauruani. 


16 kommenttia:

  1. voi veera <3 stay strong oot ihana ja kaunis nuori nainen

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Kuulut varmaan siihen vähemmistöön, joka sitä ei oo nähny. Ei tarvi kauaa kysellä nii löydät sen varmasti... :/

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Ei mikään tarkotuksella alasti oleminen. Kuva yhistä bileistä, joissa mekko oli noussut liikaa, enkä huomannut sitä järkyttävän humalatilan takia. Älkää käyttäkö alkoholia. Se ei sovi ihmisille.

      Poista
  4. älä luule olevas niin feimi että "kaikki" on nähneet sun jonku kuvan ja että kaikkia vielä kiinnostais.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En pidä itseäni mitenkään "feiminä". Mun mittakaavalla kuitenki liian moni on nähny sen kuvan. Olis aika pelottavaa, jos ihan kaikki ois oikeesti nähny sen. Luuletko, että haluan jotain kuuluisuutta tai varsinkaan mun perseellä. Tiiän kyllä, että oon sellanen tyyppi, jota suurin osa ei oo ikinä ees huomannu. En oo mitenkään kauheen erottuva persoona.

      Poista
    2. Enkä tietenkään oleta että kaikkia kiinnostas. En oikeestaan ees ymmärrä, miks ketään on ikinä kiinnostanu. Jos kuulut näihin joita ei kiinnosta, on aika erikoista, että tuhlasit kallista elinaikaas tähän mun paskaan tekstiin.

      Poista
  5. voi veera rakas jos sullon tommosia huolia ja murheita nii mikset sää kerro niistä mulle nii mää voisin olla sun tukena ja lohuttaa sua aina sillon ku sitä tarttet, sitähä varte ystävät on! ♡ saat tulla todellaki vetää mua hihasta ja kertomaa sun huoles, en lupaa et saan ne kokonaan poies mut voin yrittää ♥ rakastan sua, oothan mun rakas ystävä ♥

    VastaaPoista
  6. sen verran mitä sut tunnen nii ansaittet tosi vähän siitä kaikesta paskasta mikä sun niskaan sataa :( koita jaksaa! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Monesti itekki mietin, mitä oon tehny väärin ku oon joutunu tän kaiken kokee.

      Poista
  7. Ihana teksti, aivan kuin olisit kokenut saman kuin minä. Täysin samat ajatukset ja tunteet, pystyn samaistumaan sataprosenttisesti.... Tiedä sitten, onko hyvä vai huono asia. Tsemii sulle!

    VastaaPoista
  8. ihana teksti, täällä koettu myös sama. mutta koita jaksaa, kyllä se vielä hyväksi kääntyy <3

    http://elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Oon seurannut sun blogia jonkin aikaa, onko sulla kikkiä? Ois kiva tutustuu lisää. :),

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan mulla tosin tein sen joskus aika hauskoissa fiiliksissä nii nimi on sen mukanen: veerahasswagyolo

      Poista