maanantai 8. huhtikuuta 2013

Parisuhteet

Seurustelu on yksi monista asioista, joita en ole koskaan oppinut. Millaisia hyvät tyttöystävät ovat? Minä en ainakaan ole sellainen. En jaksa pusutella ja halia monta tuntia päivästä toiseen. En jaksa sitä, että toista on pakko nähdä joka päivä, kun kerran ollaan yhdessä. En ole tavannut vielä yhtään siinä mielessä kiinnostavaa miestä, jota jaksaisin nähdä niin paljon. Ehkäpä jos tapaisin, muuttaisin mieleni.

Kyllä minä aion vielä löytää sen hauskan ja fiksun tyypin, jonka jutuista en saa tarpeeksi. Sellaisia ei taida olla kovin montaa. Haluan tyypin, joka inttää vastaan ja vähän vittuilee, mutta ymmärtää antaa periksi. Sellaiset tylsät nössöt on jo nähty. Ei mun juttu. Minulla on mahtavia ystäviä, joiden kanssa voisin viettää elämäni joka minutin. On siis pakko olla miehiäkin, joiden kanssa viihdyn yhtä hyvin.

Facebook on täynnä pariskuntien tilapäivityksiä. Minä ainakin ajattelen, että seurusteleva pari kyllä tykkää toisistaan, vaikka he eivät sitä kaikille hehkuta. Eilen tuli paha mieli, kun selailin facebookia ja se oli täynnä nuita rakkaudenosoituksia. Ihan kuin seurustelu olisi kilpailu, jossa katsotaan kuka jaksaa pisimpään ja ketkä tykkäävät eniten toisistaan. Jos seurustelu on nykyään tuollaista, pysyn mielummin sinkkuna.











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti