torstai 2. toukokuuta 2013

Pinnallinen bimbo


 
 

Sillä on hiustenpidennykset ja itseruskettavaa. Sillä on aina paljoin meikkiä ja kynnet lakattu. Kampaus on tupeerattu ja ripset niin paakkuiset, että niiden takaa tuskin edes näkee mitään. Se käyttää piilareita. Sen vaatteet on aina ihan oudot. Se on feikki. Se on pinnallinen bimbo. Oranssi alieni. Se olen minä muiden silmin.

Saan paljon paheksuvia katseita. Kuulen paljon kuisketta. He luulevat, että olen tyrkky. En minä laittaudu vain miesten takia. En tiedän kenelle laittaudun. Joskus kiharran hiukseni, vaikka tiedän olevani yksin kotona koko illan. Onhan se kiva, kun joku sanoo minun näyttävän hyvältä. Tietenkin siitä tulee parempi mieli. Toki haluan näyttää miestenkin silmissä hyvältä. En tiedä onko ulkomuotoni kenenkään mieleen. Kaikki se pakkeli ja pitkät hiukset ovat niin hyvä maski. Harva saa koskaan nähdä minut sellaisena, kuin oikeasti olen.


Miksi minua saa haukkua sen takia, että tykkään laittautua. Heitä ei haukuta, jotka jättävät sheivaamatta ja kulkevat likaisissa hiuksissa ilman meikkiä. Muut saavat näyttää, miltä haluavat. Minä viihdyn tällaisena. En kestä haukkuja yhtään sen paremmin, kuin muutkaan.


Jätkät, joiden kanssa mulla on ollu juttua, on kehuneet vaan ulkonäköä. Muutenkin saan vastakkaiselta sukupuolelta vain ulkonäöstä hyvää palautetta. Kukaan ei ole kiinnostunut, millainen oikeasti olen ja mitä ajattelen. Minua ei nähdä potenttiaalisena tyttöystävänä, mutta oletetaan, että olen heti valmis yhden yön heilaksi. Jotkut tytöt sanovat, etteivät halua minua mukaan, koska vien kuulemma kaikki miehet. He ovat minua kauniimpia, mutta itsetunnossa on selvästi vikaa. He sanovat, että elämäni on täydellistä, koska jonkun naurettavan käsityksen mukaan olen kaunis. Enkö ole täällä osoittanut, että elämäni on kaukana täydellisestä.


Olen kuulemma bimbo, tyhmä, pinnallinen, horo ja ilkeä. Kyllä minäkin ajattelen ja tunnen, vaikka käytänkin tekorusketusta. Olen kiinnostunut monista asioista, en pelkästään ulkonäöstä. Olen epävarma itsestäni ja pelkään aina muiden ajatuksia. Haluaisin, että löytäisin lisää ihmisiä, jotka näkevät pintaa syvemmälle.

Kun katson peiliin, en näe kauneutta. Näen pelkoa, joka on peitetty meikkien alle. Näen surua. Näen lihavan ja yksinäisen ihmisen, jota kukaan ei ole kelpuuttanut.


15 kommenttia:

  1. Oon sun kans samassa koulussa ja minä en ainakaan oo ikinä aatellu sua minään pinnallisena bimbona, kun oot ohi kävelly! Ihan sattumalta törmäsin nyt sun blogiin ja yllätyin tosissaan siitä kuinka epävarma itsestäs oot. Ei näy ollenkaa päällepäin. Ja sun ajatukses on aika samanlaisii mun kans, mutta usko pois, läheskään kaikki ihmiset ei puhu paskaa kun ohi kävelee. Sitä kuvittelee, että jokainen kuiskuttelu on paskan jauhantaa just susta jne. Tottakai ihmiset puhuu paskaa, mutta juorujen kohteena on millon kukakin ja yleensä niitä sanoja ei edes tarkoiteta, vaikka ikävää se on siltikin. Ei ollu tarkotus kirjottaa näin paljon, mutta voimia sulle! :)

    VastaaPoista
  2. aiheesta poiketen onko tuo kuva jossa tossa sillalla lukee "paha maa" niin oulusta? missä kohti oulua on tuo kyseinen paikka?vai onko oulua ollenkaan? :33
    oon seurannu sun blogia tosi pitkään ja pakko sanoa että olet mahtava ja tutustumisen arvoinen ihminen. ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo kuva on Haukiputaalta. Ei mitään hajua, mistä päin sieltä. Oltiin vähän hukassa yksi ilta ja päädyttiin tuon luo. :D

      Poista
    2. haha :DD okei! hukkausreissut on avartavia! :D

      Poista
  3. Törmäsin blogiisi sattumalta, ja jostain itselleni tuntemattomasta syystä tekstisi kosketti minua. Luulen, että jos ikinä sinut tapaisin, tulisi sinusta yksi harvoista hyvistä ystävistäni (melko introvertti kun olen)... I feel you, tiedäthän :) Kaikkea hyvää sinulle!

    Terv. Ennen villi nuori, nyt jo melkein aikuistunut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos joskus tapaat, niin tule jutteleen intovertistä puolesta huolimatta.

      Poista
  4. Samaistun niin sinuun. Voimahali!!! <3

    VastaaPoista
  5. Mää vähä eksyin tänne sun blogiin! Veera hei, oot ihana tyttö :) T. Mari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän mä oon, mutta se unohtuu aika usein. Tänne saa eksyä aivan vapaasti :)

      Poista
  6. Samaistun sinuun hyvin, olen epävarma vaikka ulkonäköni puolesta en välttämättä näytä siltä. Ei ole häpeä laittautua vain itsensä takia eikä minun mielestäni kenelläkään ole oikeutta perustaa mielipidettä pelkän ulkonäön perusteella.. olen myös sitä mieltä, että niin paljon kuin ihmisiä mahtuu maailmaan mahtuu myös erilaisia mieltymyksiä ja mielipiteitä.

    Voimia ja tsemppiä sulle :)

    Ps. Unohda muiden kommentit/katseet, olet juuri sellainen kuin olet ja piste. Ihmiset jotka ovat ilkeitä ja pinnallisia voit jättää elämäsi ulkopuolelle.. ja eikös se mennytkin niin, että kateelliset jauhaa ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanista sanoista ja tsemppauksesta :) Oon iloinen, että ihanat ihmiset lueskelee mun blogia.

      Poista
  7. samaistun paitsi käytän vielä enemmän pakkelia kuin sinä ;)! oot super nätti :) liityin lukijaksi <3 käy kurkkaamassa myös mun blogia http://katriina-janette.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä oman naaman oppis hyväksymään meikittömänä, jos totuttais itsensä siihen. Tervetuloa lueskelemaan :)

      Poista