tiistai 1. tammikuuta 2013

Uusi alku


Nyt alkaa uusi vuosi ja uus vaihe mun elämässä. Niin moni asia on muuttunu niin lyhyessä ajassa. Meinaan koko ajan tippua tän mun elämän kyydistä. Mun uuden vuoden lupaus on, että alan paremmaksi ihmiseksi. Se on iso tavoite, mutta aion suoriutua siitä. Yritän olla mukavampi ja aion tutustua uusiin ihmisiin. Elämäntapojakin aion muuttaa parempaan suuntaan. Koulussa on pakkokin jo alkaa tsempata, koska tähän asti en oo osannu ottaa lukiota tosissani. Voisin opetella kokkaamaan muutakin ku nuudeleita. Siivoamisestakin voisin innostua enemmän.


Tästä se siis alkaa. Vuoden päästä nähdään, oonko onnistunu.  Värjäsin hiuksetki uuden alun kunniaksi. Näissä kuvissa hiusväri on tosin vielä se vanha. Sen huomaa tuosta järkyttävästä juurikasvusta.


Nyt jätän kaikki pahat asiat taakse ja aloitan puhtaalta pöydältä. Miksi turhaan haukkua ja puhua paskaa muista. Vaikka jotku on tehny mulle pahoja asioita, niin en aio alkaa kostamaan. Uskon sellaseen maan päälliseen  karmaan. Pahat asiat kostautuu jossain vaiheessa. Joo ehkä oon kattonu liikaa Disneyn elokuvia. Paha saa palkkansa ja mä aion pysyä hyvien puolella eläen onnellisena loppuun asti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti