keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Shoppailuvimma

En osaa käyttää rahaa. Heti kun saan palkan tuhlaan sen kaikkeen muka niin tarpeelliseen. Onneksi ja onnettomuudeksi alennusmyynnit ovat vallanneet joka kaupan. Järjetön shoppailuvimma on saanu mut pauloihin ja en edes halua tietää kuinka vähissä rahat tililläni ovat.




Tässä kuussa olen ostanut:
4x kengät (Ne nyt on ihan kulutustavaraa hei! Vähä niinku vessapaperi.)
1x shortsit (Se printti oli niin vastustamaton!)
7x paitoja (Nyt on soijakausi, joten pitää olla vaihtovaraa)
1x hiustenpidennykset ( Kattokaa nyt näitä nykyisiä kakkakökkökutreja. Tarvin uudet)
6x kosmetiikkakrääsää ( Oon oikeesti kauhee monsteri. Sitä ei peitetä ihan helposti!)
2x takkeja (Joo nyt on helteet, MUTTA Suomen kesä on lyhyt.)
38x koruja ( Oon hei korumyyjä ja vieläpä niin hyvä, että saan itelleki myytyä.)
14x hiuskoristeita ( Kohta mulla uus pitkä reuhka, johon niitä voin käyttää.)
1x laukku (Pitää tää kaikki tavara saada jollain kuljetettua paikasta A paikkaan B.)
2x hameita (Hame päällä ei tiedät kyllä mikä hikoa.)


Apua! Mut pitää lähettää johonki, mistä saan apua tähän shoppaushulluuteen!

Poikakaverin mielestä meijän eteinen näyttää kenkäkaupalta, vaikka esillä on vaan joku 10% mun kengistä.

Nuo koruthan käy ihan sisustuselementistäki! Vähän naisen kosketusta tähän läävään.



1 kommentti:

  1. ois kiva jos voisit esitellä noita sun ostoksia :-)!

    http://katriina-janette.blogspot.fi/

    VastaaPoista