tiistai 15. huhtikuuta 2014

Yksinäisen pikkutytön kuulumisia

Tänään menin kauppaan ja käytin viimeiset rahani olueen, suklaaseen ja pakastepitsaan. Tuli syyllisyys ja tyhmä olo. Ei fiksut aikuiset käytä viimeisiä rahoja nuin, mutta aikuisuus näyttää olevan mulle vielä aika kaukainen käsite. Jätin koulunkin väliin tältä päivältä. Mietin kävellessäni kaupasta poikaystävän kämpille, että tällaistako on olla syrjäytynyt. Ei tämmöiset hömppä ostokset kuitenkaan mitään ihan perus arkea mulle ole ja ne kaljatki ostin viikonloppua varten. 

Poikaystävä lähti työharjoitteluun ja jäin taas vaihteeksi yksin illaksi. Kävin moikkaamassa pikaisesti ihanaa ystävää, joka vähensi mun syrjäytymis kriisiä. (Tuskin kukaan hetkessä syrjäytyy, mutta näitä yksinäisiä iltoja on vietetty jo ihan liian monta.) Oon hirveen yksinäinen, mutta en silti saa ikinä lähdettyä minnekkään. Täällä nyt oottelen kultaa kotiin suklaan ja (jonku äijäkomedia) leffan kanssa. 





3 kommenttia:

  1. hei, valmistutko sää jostain koulusta tänä vuonna ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valmistun vasta syksyllä, ku käyn lukion kolmeen ja puoleen vuoteen :) Oon siis kirjottanu jo, mutta pitää käyä vielä muutama kurssi.

      Poista
  2. mä niin tiedän tunteen, olla kotona yksin odottamassa miestä kotiin.. Tervetuloa lukemaan blogiani, vähän samanlainen ajatusmaailma kuin sinulla :)
    http://kultakukka.blogspot.fi/

    VastaaPoista