sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Maailma muuttuu ja niin minäkin

Katselin vanhoja kuvia ja huomasin että oon muuttunu ihan hirveenä. Muutos on ollut ulkoista, mutta oon muuttunu myös henkisesti tosi paljon. Enää ei huvita viettää aikaa samoissa porukoissa, kuin ennen. On tietenki tärkeimmät ystävät säilyny, mutta sellaset "kaverit", joitten kanssa mulla ei oo oikeesti mitään yhteistä ja jotka ei näytä pystyvän normaaliin onnelliseen elämään, oon karsinu mun elämästä pois. Oon rauhottunu ja alkanu näkemään tän maailman eri tavalla, ku ennen. Nyt menee oikeestaan tosi tosi hyvin.


Nää kuvat ei oo missään järjestyksessä. Huhuh oikeesti. En tunnista itseäni nuista vanhoista kuvista. Jos olen n.1,5 vuoden aikana muuttunut nuin paljon, niin miltäköhän näytän sitte kun pääsen ylioppilaaksi.

2 kommenttia:

  1. Oot kyllä muuttunut, mutta aina vaan upeampaan ja ihananpaan suuntaan:) <3
    Laura

    VastaaPoista
  2. Kiitos Laura :))) ja oikeesti hyi en enää ikinä palaa tuohon vanhaan lookiin. :D

    VastaaPoista