torstai 6. joulukuuta 2012

Joulu hyökkää huoneeseen

Tänään sain innostuksen vaihtaa verhot ja laittaa jouluvaloja ja kynttilöitä. Nyt mun huone on poikkeuksellisen viihtyisä ja sopivan tunnelmallinen näin joulun alle. Muutenki tuunailin vähä seinille jotain jännää. Valot tekee mulle enemmän joulun, ku punaiset verhot ja matot. On nekin ihan kivoja, mutta ei mun huoneen tän vuoden lookiin. Meidän äiti on sellanen joulu hössöttäjä, että muu talo on varmasti täynnä tonttuja ja punaista väriä.
Valot näuttää livenä aina niin erilaisilta, ku kuvassa, mutta yritin parhaani mukaan saada oikeeta tunnelmaa kuviin.
Lempi lehti auttaa kaamosmasennukseen ja oikeestaan kaikkeen muuhunkin.
Muistojen nurkka. Oon pyhittäny tän nurkkan mun huoneesta ihanille muistoille. Seinältä löytyy näytelmien julisteita, käsiohjelmia, kortteja, kirjeitä ja muuta ihanaa.
Jeesuksen kuva ja sitte Channing Tatum. Kaulakoruja säilytän tuossa peilinkarmilla. Siitä ne saa nopeesti otettua, ku kiireessä ryntää kouluun.
Virittelin korutelineeseenki tuollaiset pikku valot.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti