sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Päivän asu 22.7.2012

 Ajattelin, että voisin alkaa postaileen asukuvia. Näitä ei oo täällä vielä nähtykkään, enkä oo varma tuleeko jatkossa lisää. Laatu on kuvissa tosi huono, koska mun kameralla on joku ihme ongelma.

paita ginatricot, farkut cubus (uudet), kengät seppälä (uudet), kukkapinnit h&m (uudet), käsikoru glitter, kaulakoru kummitädin tekemä


 H&M:ltä löyty nuo aivan super söpöt kukkapinnit. Tekee kampauksesta heti paljon mielenkiintosemman. Sopii munmielestä hyvin ton paidan kanssa, koskatuon paidan pitsikuviossa on kukkia.


Olin niin onnellinen, kun nämä ihanat kengät löyty seppälän alennuksista. Hienot ja meinasin ostaa nää jo silloin ku nuo oli normaalihintaiset eli makso 39.95€. Onneks en ostanu silloin, sillä nyt näillä olib hintaa vaan 5€. Aivan naurettava hinta kengistä. Lisäksi nää on tosi hyvät jalassa. Rakastan kiilakorkoja ja nämä kengät on kuitenki vähä erikoiset. Väreiltä noi kuitenki on tosi helppo yhdistää asuun.

Käsikorun löysin joskus Glitterin alennusmyynneistä. Hintaa sille oli muistaakseni jääny vaan joku 2€. 

Kaulakorun sain kummitädiltä joululahjaksi joskus kauan sitten. Toi on ihan tosi hieno, eikä yhtään uskois, että se on käsin tehty. Monet on tullu kysyyn, että mistä oon ostanu. Näitä ei kaupasta löydy. Mun ikioma uniikki ihanuus.

2 kommenttia:

  1. oot aivan Ellie Gouldingin näköinen tossa neljännessä kuvassa. kiva blogi, Sait uuden lukijan! :)

    VastaaPoista
  2. Haha :D Ellie on aivan loistava laulaja ja todella kaunis, joten olen hyvin otettu tästä kommentista :)

    VastaaPoista