lauantai 12. toukokuuta 2012

Tervetuloa pilkkaamaan

"Musta puhutaan paskaa seläntakana", on yksi ärsyttävimmistä kommenteista, mitä tiedän. Sen sanoja antaa kuvan, että maailma pyörii vain hänen ympärillä. Tuntuu, että hän luulee kaikkien olevan kiinnostuneita vain hänen elämästään.

Mulle kerrotiin eilen, että kaikki vaan nauraa tälle blogille ja että oon muutenkin säälittävä. HYVÄ! Mä aloitin tän blogin ihan omien ajatuksien selvittelyä varten, enkä todellakaan oo oottanu, että kukaan lukis tätä. Mulla on joku pakkomielle yrittää parantaa tätä maailmaa. Jos ees yksi ihminen on saanu nauraa oikein kunnolla mun säälittävyydelle, kun hänellä on ollut tylsää, niin enkö ole jo hieman auttanut? Sehän on vaan hyvä, että joku saa tästäkin paskasta jotain irti. Naurakaa tällekki jutulle. Täähän on aivan surkee. xDDD

Kun on tylsää voitte myös:
  • Etsiä kirjoitusvirheitä
  • Valita huonoimmat kuvat top 10
  • Nauraa, nauraa, nauraa
  • Miettiä, että millainen ihminen mä oikeesti olen. Oonko tosiaan sellainen, ku ne muut puhuu?
  • Etsiä lauseita, jotka voi jotenkin ymmärtää väärin/ kaksimielisesti
  • Voitte kuunnella, miten ihmeellisestä musiikista mä oikein tykkäänkään.
Mutta toivon, että jotkut edes teistä, jotka tätä käy urkkiin, ei naurais mulle. Mä kirjotan näitä juttuja ihan tosissani tänne (no tää postaus voi olla pieni poikkeus).  Olen niin onnellinen, jos oon joskus saanut jonkun ajattelemaan tätä maailmaa ees hieman uudesta näkökulmasta. 

Mä tiedän, että olen outo ja muutenki kummallinen. Ihmiset, jotka puhuu ei tunne mua ja ne jotka tuntee ja myös puhuu, ei varmaan olleet kovin samantyyppisiä ihmisiä. Tulkaa tutustumaan muhun. Tykkään tavata uusia ihmisiä ja sitte ainaki ois vahva pohja jutuilla, joita kerrotte kavereille. Valitettavasti en aio muuttua, joten kaikki, joiden mielestä oon aivan sietämätön, joutuu kestään mua vielä pitkään.



Tän ei ollu tarkoitus olla mikään syyttely teksti. Halusin vaan näyttää, ettei mua haittaa, mitä musta puhutaan. Onhan tietenki ihmisiä, jotka tuntee mut, eikä ikinä puhu musta pahaa selän takana. Mua kyllä kiinnostaa hirveesti, mitä musta on puhuttu, mutta ehkä on parempi, etten saa tietää. Olisin tekopyhä, jos nyt haukkuisin kaikki paskanpuhujat. Puhunhan mä itsekkin tosi paljon toisista selän takana. Pääosin niistä, joihin olen tutustunut, mutta joista en ole koskaan oppinut pitämään.

6 kommenttia:

  1. ei vaan, oot ihana<3

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Kiva, että joku on sitäki mieltä!

    VastaaPoista
  3. noloja tommoset paskanaamat jotka haukkuu :) pitäs hankkia elämä ennen ku arvostelee muiden.

    VastaaPoista
  4. On aivan ihana huomata, ettei kaikki oo niiden kaa samaa mieltä <3

    VastaaPoista
  5. Mite joku voi olla noin ihanan positiivinen? Arvostan! (:

    VastaaPoista
  6. Ihania kommentteja ja ootte myös super ihania ihmisiä :) Tulee hyvä mieli ja jaksaa kirjotella tänne blogiin paremmin <3

    VastaaPoista