torstai 16. tammikuuta 2014

Mieleenpainumaton päivä

Tänään näin pitkästä aikaa tärkeitä ihmisiä. Nauroimme hirmu paljon ja kerroimme viimeaikaiset tapahtumat. Ihastukset olivat ehtineet vaihtua ja ihanat mekot löytyä. Juoruilimme tietysti, sillä sehän näissä "marttakerhoissa" juuri on hauskaa. 

Tänään en saanut aikaan mitään suurta, enkä kokenut valaistumista minkään asian suhteen. Silti tämä oli merkityksellinen päivä elämässäni. Tuskin muistan tätä päivää enää vuosien päästä, mutta tiedän sen antaneen minulle energiaa viikonlopuksi. Minua ei edes ärsyttänyt oikeastaan mikään.

Ihan hyvä päivä siihen nähden, että olen viettänyt sen ilman meikkiä rillit päässä. Kyllä. Minä, jonka itsetunto meikittömänä on -1000 ja rillit laskevat sitä vielä saman verran. En edes miettinyt koko asiaa tai kiinnittänyt siihen huomiota päivän aikana. Sain jopa hämmästyä, kun minua kehuttiin luonnonkauniiksi. Ehkä alan aikuistua vauvan askel kerrallaan vihdoin ja viimein.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti