tiistai 17. syyskuuta 2013

Minä välitän teistä

Tehdään se nyt. Ei odoteta enää huomiseen tai ystävänpäivään. Kerrotaan, miten paljon välitämme. Halataan, suudellaan, kuiskataan, soitetaan tai kirjoitetaan se. Onhan se pelottavaa. Mitä jos toinen ei välitäkkään takaisin yhtä paljon? Silloin sattuu. Useat kyyneleeni ovat johtuneet siitä, että välitän enemmän kuin minusta välitetään. Olen varmasti saanut jonkun mielen maahan samasta syystä.

En uskalla sanoa tarpeeksi usein ääneen, kuinka paljon välitän ja tunnen. Päätin nyt kirjoittaa sen. Perhe, ystävät, kaverit, lukijat, hyvän päivän tutut, te joille olen puhunut vain kerran, te joille en ole puhunut koskaan, hymyilevät vastaantulijat, söpöt eläimet, kauppojen myyjät, opettajat, rappionuoret, fiksut nuoret, ujot, rohkeat ja kaikki muut. Tämä on teille. Minä pidän teistä. Välitän ja rakastan. Teette päivistäni kauniimpia. Saatte hyvälle mielelle. Olette tärkeitä. Tarvin teitä jokaista. Kiitos. Pysykää ihanina ja kauniina sisältä ja ulkoa. 

Noin. Minä kerroin sen. Nyt on teidän vuoronne. 





1 kommentti:

  1. Välitän susta paljon enemmän mitä tiiätkään. Oon ikuisesti vihanen itelleni kun en huomannu miten paha olo sulla oli, enkä tajunnu tai osannu auttaa. Enkä välttämättä huomaa, tajua enkä osaa vieläkään.
    Sulla on ehkä maailman paras huumorintaju (heti mun jälkeen), oot hirmu kaunis (miksei hyvät geenit menny tasan? Sitä mää aina mietin..) , ihana lauluääni ja niin päättäväinen luonne. Mun mielestä oot aina ollu kaikin puolin täydellinen ja siksi aina suutun, jos mollaat itteäs, koska koen itteni tosi paljo huonommaksi..
    Tajusin että mulla on sulle paljo asioita ja juttuja kerrottavana ja hirmuisesti myös asioita mitä haluan kysyä. Tuntuu ettei me olla nii pitkään aikaan ehitty jutella kunnolla. Mulla on oikeesti sua kova ikävä..
    Aloin kuuntelemaan nyhkymusaa josta tulit mieleen. Mikäpä muukaan vois olla lopputulos ku päädyn lukemaan näitä sun tekstejä ja alan itkemään entistä enemmän. En yritä tällä tekstillä nyt mitenkään syyllistää tai mitään. Yritän vaan tässä sanoa että mulla on oikeesti ikävä ja sitä, miten tärkee mulle oikeesti oot!
    Tuut olemaan aina mun roolimalli ja esikuva. Oot hirmu tärkee ja rakas ihan aina, vaikka en osaa ilmastakkaan sitä terpeeksi hyvin ja usein. Nyt huomaan miten meijän vähäinen yhessä olo on vaikuttanu muhun. Tiedostamatta oon tainnu kapinoida sulle sitte ku oot ollu kotona ja oon ollu vihanen ja kauheen haluton tekeen mitään. Ehkä oon vähä mustasukkanen niille muille kenen kaa oot viettäny aikaa.. :d
    Kuunteleppa tää laulu. http://www.youtube.com/watch?v=7QnPg6K3K0M Tää on alun perin Avril Lavignen, mutten laittanu sitä versiota, koska tiiän ettet tykkää siitä. Vaikka tää taitaa olla rakkauslaulu sää oot ainut kelle voisin sanoa noin. Oot hirmu rakas <3 vietetään aikaa heti ku ehitään eikö nii? :)

    VastaaPoista